poniedziałek, 26 września 2016

Tag ~ Poznaj mnie lepiej

Hej, okej przyznaję, tak naprawdę nawet mi się nie chciało wracać do bloga, bo to zajęcie po prostu zabierało mi zbyt dużo wolnego czasu, a w teraźniejszym etapie mojego życia ten czas jest mi cholernie potrzebny. No, ale wróciłam, wraz z chorobą! 
______________________________________________________
Przychodzę do Was z ciekawym tagiem, więc zapraszam! 


1. Jak masz na imię? 
Mam na imię Julia, ale wolę, żebyście mówili Julka 

2. Ile masz lat? 
Mam 14 lat 

3. Co w sobie lubisz najbardziej? (charakter lub wygląd) 
Sama nie wiem, trudno jest stwierdzić czy coś mi się podoba, bo sam fakt niskiej samooceny mi na to nie pozwala. 

4. Czego w sobie najbardziej nie lubisz?
Oj, a tu musiałabym wymienić prawie każdą część ciała i prawie każdy element mojego charakteru, więc po prostu skróćmy tą odpowiedź do charakteru i ciała. 

5. Twój ulubiony kolor? 
Moim kolorem jest zdecydowanie czarny! 

6. Masz rodzeństwo? 
Mam, starszego brata. 

7. Moje hobby to:
Czytanie książek

8. Malujesz się? 
Tak, ale ostatnim czasem, bardzo rzadko, bo staram się coraz więcej dbać o skórę. 

9. Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie? 
Ohh, każdy zawód był moim wymarzonym. 

10. Jaka jest twoja ulubiona część garderoby? 
Zdecydowanie spodnie! 

11. Jaki jest twój ulubiony sklep? 
Tally Weijl i Sinsay 

12. O której zazwyczaj wstajesz/kładziesz się spać? 
No to tak, jak mam szkołę to dostosowuję moje wstawanie do rozpoczęcia lekcji, ale jak mam dni wolne lub jestem chora to jest to najczęściej 10-11, a jak chodzi o kładzenie się spać to zawsze po 24.

13. Masz tatuaż? 
Nie, nie mam. 

14. Piercing? 
Uszy i miałam przekute wędzidełko górne. 

15. Jak długo zajmuje ci przygotowanie się rano? 
Zależy od tego czy się maluję, ale jest to nie więcej niż 30 minut. 

16. Czy jesteś w związku?
Tak. 

17. Mieszkasz w domu czy w mieszkaniu? 
W mieszkaniu wynajętym, bo się budujemy ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz